A Te oldalad kinek szól?
Egy sikeres vállalkozás számára elengedhetetlen az online jelenlét és egy jól optimalizált weboldal, ami megragadja a látogatók figyelmét, és ügyfelekké konvertálja az érdeklődőket. Ezt sokszor, sok helyről hallani.
Nézzük is meg őket sorban:
Jelen vagy az online felületeken, hiszen a csapból is az folyik, hogy legyen Facebook-oldalad, legyél fent az Instán, a TikTokon. Ha van egy ügyes közösségimédia-menedzser, aki segít neked ebben, esetleg ha neked van érzéked és főleg időd a tartalomgyártásra, akkor szuper eléréseid lehetnek. Viszont a követőid több mint valószínű, hogy nem vásárolnak egyből. És főleg nem a TikTokon. Hanem – és itt jön a dolog második része – át kell őket terelned a weboldaladra, ahol még többet tudhatnak meg rólad, és ahol egyben láthatják az ajánlatodat. Nem mindegy azonban, mit látnak ott.
A te weboldalad tervezésekor és felépítésekor min volt a fókusz: a terméked/szolgáltatásod bemutatásán vagy a potenciális vásárlódon, hogy mivel lehet az ő figyelmét megragadni? Ha az előbbin, akkor érdemes megnézni egy weboldal elemzés során a honlapot a másik oldalról is.
- Megszólítva érzik magukat a látogatóid?
- Könnyen megtalálják, amit keresnek?
- A látottak alapján valószínűsíthető, hogy bizalmat szavaznak neked?