SEO

Szerezz vásárlókat a SEO segítségével a keresőből is!

Jól hangzik?

SEO-val a nagyobb bevételért

A SEO, más néven keresőoptimalizálás során azon dolgozunk, hogy még inkább minőségivé tegyük a weboldaladat. Ez egyrészt azért fontos, mert a látogatóid így nagyobb eséllyel fognak nálad vásárolni is, másrészt pedig a Google szemében is felértékelődik az oldalad.

A Google ugyanis azokat a honlapokat hozza előre a keresőben, akik szerinte leginkább választ tudnak adni az interneten böngésző emberek kérdéseire. Ha például valaki „fodrász Eger” kulcsszóra keres rá, akkor a Google által legjobbnak ítélt fodrász weboldala szerepel a hirdetések után az első helyen.

Ahogy a Google elkezdi egyre jobban értékelni a weboldaladat, egyre több embernek fogja megmutatni, akik közül pedig egyre több lesz a potenciális vásárló.

Nem megy varázsütésre!

Bár a weboldaladat SEO szempontok figyelembevételével építem fel (ha nem én csináltam, akkor pedig reméljük, hogy így épült fel), fontos tudnod, hogy a keresőoptimalizálás egy folyamatos munka.

Ennek során – ahogy a neve is mutatja – optimalizáljuk az oldaladat annak érdekében, hogy az minél jobb helyet foglaljon el a keresőben.

A keresőoptimalizálás során a weboldalad különböző kulcsszavakra egyre előrébb fog kerülni a Google találati listáján, emiatt egyre többen látogatnak el hozzád, és egyre több vásárlásra számíthatsz.

Sokszor találkozom azzal az elgondolással, hogy kell néhány beállítás, pár cikk, és dőlni fognak a látogatók egy weboldalra. Ez hazugság! Aki így akarja neked eladni a szolgáltatását, azt kerüld el messziről.

A SEO sokkal inkább olyan, mint a hosszútávfutás. Folyamatosan kell rajta dolgozni, és borítékolhatom, hogy hozni fogja az eredményeket.

Miken dolgozunk pontosan?

A keresőoptimalizálás során az alábbi 3 területet tesszük egyre jobbá:

1. Tartalmi SEO – ez a weboldal tartalmi részeinek az optimalizálását jelenti
(kulcsszókutatás, blogcikkek írása, meglévő tartalom optimalizálása, képek stb.)

2. Technikai SEO – ez a weboldal technikai részének az optimalizálását jelenti (URL-ek rendbetétele, tört linkek javítása, indexelési hibák javítása, betöltési sebesség javítása stb.)

3. Linképítés – a bejövő és a kimenő linkek száma és minősége is számít a rangsorolás során, mert ezek építik a weboldal hitelességét. Vagyis minél több és minél minőségibb oldalak hivatkozzák a honlapodat, annál értékesebb lesz a Google szemében.

Hogyan tudlak segíteni, hogy előre kerülj a Google-ben?

A keresőoptimalizálást érdemes a weboldalad elemzésével kezdeni, majd kulcsszókutatás során meghatározni azokat a kulcsszavakat, amikre szeretnél előre kerülni a keresőben. 

Ezt követően 2 lehetőség közül választhatsz:

Lassabb út

Dönthetsz úgy, hogy ezzel megelégszel, és egyedül próbálod tovább optimalizálni az oldalad.

A profik útja

Vagy választhatod a havidíjas SEO szolgáltatásomat, aminek során a SEO mindhárom területére hangsúlyt helyezek, és folyamatosan tájékoztatlak az előrelépésről.

Mit nyersz az együttműködéssel?

Ne hagyd, hogy a versenytársaid előtted járjanak, kerül te eléjük!